https://libraria-d-c-gumann.cms.webnode.ro/l/daniela-gumann-perle-de-dor-din-ecoul-stelelor/

Cartea luminii

31.10.2020

Alcătuirea cărții în actuala formă aparține fiului adoptiv, subsemnatului, ce a viețuit cu acest minunat OM. Pentru fiecare problemă îmi recomanda cartea potrivită și sfatul blând, părintesc. Am început rescrierea manuscrisului încă sub privirea lui, dar, mai ales după ce ne-a părăsit, în 1994, golul rămas a fost greu de depășit. Cartea, în forma originală, a fost arsă la ordinul regimului comunist, iar singurul exemplar (al autorului) a fost ghidul ce stă la baza actuală a lucrării. Am simțit nevoia de a scrie și capitolul "Viața mea lângă omul scriitor Constantin Ionescu", pentru că a fost o viață lecție, iar formarea lui de profesor, de educator, era prezentă permanent. Când veneam acasă pe strada Roma nr. 57, sector 1, București, intram într-un fel de palat al culturii, o bibliotecă imensă de circa 10.000 de cărți. Tatăl meu urmărea în ziar adesea la rubrica decese, citind despre un intelectual cunoscut, căuta să viziteze familia decedatului și propunea să cumpere dacă nu toate cărțile, măcar parțial. După ce venea cu camionul acasă, selecționa ceea ce îl interesa și vindea la anticariat restul. Așa am ajuns să nu mai avem loc nici în debarale sau la subsol. Am fost marcat de cărțile aduse și de ceea ce puteam acumula cu sagacitate din ele. 

Autor: Constantin Gumann

Editura: PIM (2019)

ISBN: 978-606-13-4630-1

Format A5- 130x205mm

Încadrare: Memorii

Format: A5 - 145x205mm

Număr de pagini: 233

© 2020 Librăria online - Librăria D&C Gumann. Toate drepturile rezervate.
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți