https://libraria-d-c-gumann.cms.webnode.ro/l/daniela-gumann-perle-de-dor-din-ecoul-stelelor/

Îngrijitoarea

31.10.2020

În această carte intenţionez să prezint situaţii reale legate de fenomenul social răspândit în România la scară naţională, şi anume - PLECAREA LA MUNCĂ ÎN STRĂINĂTATE. Această carte este ca o invitaţie la regândirea relaţiilor interumane, a valorizării prezentului, dar poate fi privită şi ca o carte ce invită la depăşirea barierelor, oricare ar fi ele. Fixarea unui ţel şi atingerea acestuia prin mijloace diferite, personalizate, este unul dintre mesajele cărţii. Un alt mesaj extrem de important este cel de regăsire personală. Imboldul s-a dovedit tot mai puternic din momentul în care am devenit chiar eu şi cu soţul meu o firmă de intermediere locuri de muncă în Austria - " D&C Gumann" pentru românii care doresc să lucreze. Pentru persoanele care au intrat în posesia primei mele cărţi din acest domeniu şi anume " Îngrijirea la domiciliu în Austria - Drepturi şi Obligaţii", nu mai este un secret faptul că şi eu personal am plecat la lucru în străinătate - despre acest subiect, voi scrie mai pe larg în primul capitol. Tema principală a cărţii" Îngrijitoarea" este nevoia de evadare din lumea aceasta şi găsirea unui tunel, de evadare de aici, spre altceva - din România spre altundeva . Aceasta este tema centrală a cărţii mele şi care este justificată într-un fel de motorul acesta al suferinţei umane. 

Autor: Daniela Gumann

Editura: Timpul (2017)

ISBN: 978-973-612-691-8

Limba: Română

Încadrare: Roman social/autobiografic

Format: A5 - 145x205mm

Număr de pagini: 186

© 2020 Librăria online - Librăria D&C Gumann. Toate drepturile rezervate.
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți